2011-02-02

Time after time

Nu har jag glömmt bort att skriva helt, my bad!
Vad jag har gjort under helgen, kan vi ta och glömma även fast det var helt okej trevligt.. Tillbringade den i köping dvs. Men berättar istället om gårdagen och dagen.
Hade ju ingen praktik igår, var tvungen att ta ledigt från den eftersom jag hade lite saker ivägen. Tänker inte ta det i bloggen, en annan gång kanske.
sen blev det att åka in till västerås med mina fina vänner! Fick med mig ett par byxor från gina (chinos liknande, fast med hög midja). Kanske får upp en bild en annan dag.

Var även i stan idag också för att möta upp anjelica på en fika. Sen har jag varit ute och gått med madelein en timme nu på kvällen. Finns nog inge skönare, man rensar verkligen alla tankar.
Nu ska jag lägga mig i sängen och slå på en film tills mina ögon inte orkar hålla sig uppe längre, så säger väl godnatt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar