2011-02-03

Just nu!



Sitter i sängen med lite ljus tända vid byrån och äter youghurt, ganska mysigt sådär.
(fråga mig inte vad jag gjort med tavlorna.)
Kom nyligen hem efter att ha varit ute och gått min kvällsprommnad, det är ju isbana överallt nu. På tal om isbana, så gjorde jag en himla fin vurpa bakåt ute tidigare idag när jag skulle ner för en trappa påväg till matsalen, Carolina fick ju sig ett skratt iallafall och det kan jag förstå ;-)
Men hur skönt det var, är en annan sak.
Nej nu ska jag fortsätta och nörda, skriver lite mer imorgon!

Btw: Tänkte lägga ner med att skriva i bloggen helt faktiskt, men såg att det finns folk som fortfarande hänger med så därför fortsätter jag. Blir faktiskt roligare när man ser det. Men får bli bättre på att skriva oftare, eller vad sägeer ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar