2011-01-23

Melanie Fiona - Monday Morning


Den här låten spelar just nu sönder min data.

Dålig uppdatering, jag vet. Men igår orkade jag inte göra någonting mer än att ligga i sängen pågrund av fredagen, blev lite för mycket. Måste fan skärpa mig. Man kan faktiskt dricka med måtta ;). Kvällen tillbringades iallafall med mina favoriter. Blev förkrök hos en vän sen drog vi vidare på lite mer "fest" med mer folk. kom hem vid 4-halv 5 så inte så konstigt att man va som en död fisk dagen efter.
Men det får jag ta igen nu ikväll, ska göra som jag brukar göra annars varje kväll, ut o "gå" rejält fort. Men bara för att de blev mer än vad jag tänkte mig i fredags räcker det inte. Så får bli de + springa spåret ikväll. Låter väl bra? Det tycker ja iallafall. Nej nu ska jag upp och börja klä på mig, inte äns gjort det fast klockan är tjugo i fem, hähä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar