2011-02-22

other days


Lite halvft vindögd o grejer på bilden, kör på iallafall lite måste väll bjuda på sig själv, hähä.

Har faktiskt insett ganska mycket, visst är jag smart? Nej nu ska jag inte vara sån, bara skojar med er.
Men jag som person, kan ha väldigt lätt att förlåta när jag är svag för någon.
Det är mitt största problem, för jag förlåter för mycket. Gång på gång, dra i sär mig i hundra delar jag kommer endå förlåta dig, dra ut mitt hjärta och kväv det på havsbotten spelar ingen roll.. du blir förlåten och tillbaka tagen. Nu menar jag självklart inte att jag "kommer göra det" Jag menar att det är så jag har gjort tidigare. Men det har fått sitt slut, jag är stark som person så ställer jag in mig hårt på en sak, så gör jag det också. Nu har jag gjort det också, jag menar varför bli nerdragen gång på gång för? Då kan man ju lika gärna förnedra sig själv på direkten istället.
Nej så tänk på det, låt inte de motsatta könet köra över dig!! ( kan ju vara samma för andra också, men ni förstår nog vad jag menar.)
Livet leker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar